BigBlueButton jest systemem do organizacji konferencji online, który umożliwia pokazanie pulpitu komputera prelegenta uczestnikom konferencji przez Internet. System zapewnia jednocześnie połączenia audio, z wykorzystaniem karty dźwiękowej komputera (lub urządzenia mobilnego) jak i przesyłanie obrazu z kamery. BigBlueButton dostępny jest poprzez przeglądarkę internetową (najlepsze rezultaty osiągamy z Firefox lub Chrome). W konferencji może jednocześnie uczestniczyć wielu uczestników.
Jak dołączyć do sesji prezentacji:
Przejdź na stronę: https://go.mikogo.com
lub pobierz oprogramowanie ze strony: https://www.mikogo.com/download/
Korzystanie podczas prezentacji z połączenia audio (konferencji głosowej VoIP) wymaga zainstalowania aplikacji połączeniowej.
Przejdź na stronę: https://go.mikogo.com
lub pobierz oprogramowanie ze strony: https://www.mikogo.com/download/
Korzystanie podczas prezentacji z połączenia audio (konferencji głosowej VoIP) wymaga zainstalowania aplikacji połączeniowej.
Przejdź na stronę: https://go.mikogo.com
lub pobierz oprogramowanie ze strony: https://www.mikogo.com/download/
Korzystanie podczas prezentacji z połączenia audio (konferencji głosowej VoIP) wymaga zainstalowania aplikacji połączeniowej.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mikogo.android&feature=search_result
Możesz również pobrać oprogramowanie bezpośrednio ze strony: https://www.mikogo.com/download/
https://itunes.apple.com/us/app/mikogo/id413663486
Po zainstalowaniu programu połączeniowego lub uruchomieniu apletu przeglądarki należy podać numer (ID) sesji oraz swoje imię. ID sesji podajemy telefonicznie lub przesyłamy mailowo.
Plan prezentacji