WSPARCIE / Zdalna administracja & asystowana pomoc techniczna

  • Pomoc techniczna

    Pomoc techniczna


    Paweł Grzelewski na stanowisku wsparcia technicznego firmy SERWITECH

Zdalna administracja & asystowana pomoc techniczna to usługa mająca na celu zapewnienie komfortu eksploatacji urządzenia STORMSHIELD UTM poprzez szybkie, całościowe wsparcie techniczne dla działu IT przedsiębiorstwa lub przejęcie obowiązków związanych administracją urządzeniem (pakiet Platynowy).

Usługa obejmuje wszystkie czynności związane z eksploatacją urządzenia STORMSHIELD UTM. Wsparcie udzielane jest zdalnie, bezpośrednio na urządzeniu STORMSHIELD UTM.

Usługa świadczona przez certyfikowanego inżyniera mającego ponad 10-letnią praktykę w administrowaniu urządzeniami NETASQ/STORMSHIELD.

Usługa dostępna jest w ramach jednego z trzech pakietów:
  • Srebrny

  • 4 godzin/miesiąc
  • kontrakt 1 rok
  • czas reakcji 4 godziny 
  • 300miesięcznie/netto
  • Złoty

  • 8 godzin/miesiąc
  •  kontrakt 1 rok
  •  czas reakcji 4 godziny 
  • 500miesięcznie/netto
  • Platynowy

  • 12 godzin/miesiąc
  • kontrakt 1 rok
  •  czas reakcji 3 godziny 
  • 800miesięcznie/netto
  • w cenie zawarty jest audyt bieżącej konfiguracji i korekta ustawień
  • wsparcie udzielane jest w dni robocze od pn. do pt. w godz. 9.00 – 16.00
  • zgłoszenie problemu na dedykowany numer telefonu (w godzinach udzielania wsparcia) i/lub mailowo i/lub poprzez portal Portal pomocy techniczne
  • w ramach wsparcia istnieje możliwość uzyskania pomocy technicznej w zakresie sieci informatycznych
  • wsparcie odbywa się bezpośrednio na urządzeniu UTM
  • w cenie zawarty jest audyt bieżącej konfiguracji i korekta ustawień
  • wsparcie udzielane jest w dni robocze od pn. do pt. w godz. 8.30 – 16.30
  • zgłoszenie problemu na dedykowany numer telefonu (w godzinach udzielania wsparcia) i/lub mailowo i/lub poprzez portal Portal pomocy techniczne
  • w ramach wsparcia istnieje możliwość uzyskania pomocy technicznej w zakresie sieci informatycznych
  • wsparcie odbywa się bezpośrednio na urządzeniu UTM
  • wsparcie udzielane jest w dni robocze od pn. do sob. w godz. 8.30 – 18.00
  • zgłoszenie problemu na dedykowany numer telefonu (w godzinach udzielania wsparcia) i/lub mailowo i/lub poprzez portal Portal pomocy techniczne
  • w ramach wsparcia istnieje możliwość uzyskania pomocy technicznej w zakresie sieci informatycznych
  • możliwość przejęcia obowiązków pełnej administracji urządzeniem STORMSHIELD UTM
  • w przypadku nowej instalacji pakiet obejmuje wdrożenie zdalne
Dodatkowe informacje
  • Wsparciu podegają urządzenia które mają aktywną licencję.
  • Konieczne jest zapewnienie dostępu do logów urzadzenia (karta SD, HDD, LOG Appliance).
  • Zmiany konfiguracji odbywają się za wiedzą i zgodą osoby upoważnionej do reprezentowania Klienta.
  • Podłączenia do urządzenia w celach administracyjnych realizowane są poprzez kanał VPN.
  • Płatności odbywają się w miesięcznym cyklu rozliczeniowym z dołu na podstawie faktury VAT z 14 dniowym terminem płatności.
  • Cena usługi nie jest zależna od modelu STORMSHIELD UTM ani od liczby urządzeń w danym przedsiębiorstwie.
  • Backupy konfiguracji urządzeń są cały czas dostępne dla Klienta poprzez bezpieczną chmurę MEGA.nz.
  • Zgłoszenia w drodze telefonicznej muszą zostać potwierdzone (za wyjątkiem niektórych sytuacji) poprzez przesłanie maila lub zgłoszenia w serwisie https://serwitech.com

 

  • modyfikacja konfiguracji
  • implementacja nowych funkcjonalności
  • aktualizacja oprogramowania wewnętrznego
  • wsparcie w rozwiązywaniu problemów
  • systematyczne tworzenie backupów konfiguracji
  • migracja konfiguracji w przypadku zmiany urządzenia (migracja, wymiana urządzenia, trade-up)

 

Wszystkie teksty i opisy znajdujące się w domenie stormshield.edu.pl są mojego autorstwa.
Najnowszy firmware SNS: 4.5.2 (Release Note)
Najnowszy firmware SNSv3: 3.11.18 (Release Note)