W raz zakupem urządzenia STORMSHIELD, wznowienia serwisu do urządzenia lub usługi wdrożenia otrzymujesz od nas wsparcie techniczne na okres 60 dni. Gdy posprzedażowe wsparcie wygaśnie masz możliwość wykupienia jednego z pakietów wsparcia technicznego: Asystowana Pomoc Techniczna NETASQ RESCUE. Możesz również skorzystać z usługi doraźnego wsparcia, np. w celu rozwiązania pilnego problemu technicznego lub zaimplementowania wymaganej funkcjonalności (np. integracji, tunelowania czy filtrowania ruchu).
Złoszenie jednorazowe
- gwarancja rozwiązania problemu
- czas reakcji 3 godziny
- email, telefon, online
- 150zł/netto/incydent
Pakiet podstawowy
- okres umowy 12 miesięcy
- 2 zgłoszenia w miesiącu
- 300zł/netto/rok
Pakiet standardowy
- okres umowy 12 miesięcy
- 4 zgłoszenia w miesiącu
- email, telefon
- 600zł/netto/rok
Pakiet PREMIUM
- okres umowy 12 miesięcy
- 5 zgłoszeń w miesiącu
- email, telefon, online
- 900zł/netto/rok